Forum ARKADIA ARKADIA "Kraus"
Pamiŕtaj, lecz▒c przyczynŕ choroby pozbywasz siŕ jej raz na zawsze


Czyli ostatni jest Przewodnicz─ůcy.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ARKADIA "Kraus" Strona G│ˇwna -> Dr Jan KwaÂniewski - Odpowiedzi na listy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Juukla
Szpik



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 747
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

 PostWys│any: Czw 16:51, 10 Kwi 2014    Temat postu: Czyli ostatni jest Przewodnicz─ůcy. Back to top

Nie s─ůdz─Ö.Pewnie,ze najlepiej jest je┼Ť─ç wszystko- no ale je┼Ťli sie ma schudna─ç-to jak─ů┼Ť drog─Ö wybra─ç trzeba.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale się rozpisałam... w pierwszej dobie po.......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie było źle, choć to już dwie serie zamiast jednej.
I jeszcze jedno Czy przed porodem robi─ů lewartyw─Ö i golenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
A jacys znajomi???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem czy i┼Ť─ç zareklamowa─ç us┼éug─Ö, czy te┼╝ po prostu dawka byla zbyt mala? [link widoczny dla zalogowanych] I tak krok po kroczku zaczelam zmieniac swoje zdanie.
Wi─Öc...?? moja kolezanka tam byla z dzieckiem i polecala tez summa. to ┼╝e lubi─Ö od czasu do czsu w┼éo┼╝y─ç co┼Ť pastelowo- r├│┼╝owego mam si─Ö czu─ç jak kretynka lub debilek o tycim m├│zdzku?!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Udalo Ci sie wyciagnac Twoja polowke? [link widoczny dla zalogowanych]
Ma na celu : W ka┼╝dym b─ůd┼║ razie ... Zwr├│c─Ö tylko uwag─Ö, ┼╝e b─Öd─ůc w cia┼╝y powinnas skrupulatnie przestrzega─ç podanych tam zasad ostro┼╝no┼Ťci Mo┼╝e poszukaj w jakiej┼Ť dobrze zaopatrzonej - na pewno b─Öd─ů mieli. smakuje jak tani jabol... Po trzecie zimne d┼éonie, dr─Ötwienie ko┼äczy┼ä mo┼╝e sygnalizowa─ç braki magnezu w organi┼║mie w tym celu kupi─ç sobie np: UWAGA jest ┼Ťpiewana prawdopodobnie po hiszpa┼äsku
[link widoczny dla zalogowanych]
walk─Ö o zycie tylko ze na sali sadowej toczy tez henry z morderstwa pierwszego stopnia, zielona mila juz wymieniona, przed egzekucj─ů...aha i jeszcze...nie pamietam tytulu, jak sobie przypomne to napisze
Teraz najwa┼╝niejsze dla Ciebie to zadba─ç o siebie i o dzieci je┼Ťli macie.Nawet nie masz poj─Öcia jak─ů krzywd─Ö wyrz─ůdza ojciec alkoholik swoim dzieciom-odbija si─Ö to w ┼╝yciu dojrza┼éym...znam to z autopsji .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A co z pilatesem?

Czekamy z mezem na 3 element naszej familii, mieszkamy w okolicach Mediolanu...
[link widoczny dla zalogowanych]
Kwasniewska 68kg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem moze ja cos zle robie? [link widoczny dla zalogowanych] Namiary na doktora towww.broma.pl
Nie zapominajmy te┼╝ o m┼éodych projektantach, kt├│rzy z ch─Öci─ů uszyj─ů wam buty na miar─Ö za nie tak znowu ogromn─ů cen─Ö mialam juz leczone zeby kanalowo ale mniegdy ni eprzednie , i jak to wyglada, wazne 5 kilo na wadze mniej. mo┼╝e spr├│bujcie stan─ůc w ┼éazience, jedn─ů nog─Ö na wannie postawi─ç, wtedy ┼éatwiej wchodzi. RSI (ang. [link widoczny dla zalogowanych]
Chocia┼╝ czytaj─ůc to dowiedzia┼éam si─Ö, ┼╝e w Polsce mamy tarantul─Ö, szkoda tylko, ┼╝e ta informacja nie zmieni mojego nastawienia do ┼╝ycia na lepsze pozdrawiam i czekam na odpowiedz, pa / cz─Östo si─Ö zda┼╝a? Tak, mam lu┼║ne wszystkie ┼Ťruby ktore podkrecalismy, krece sobie nimi swobodnie i je┼╝dz─ů mi g├│ra i d├│l a Ty jak masz? Co do fryzjera to raz poszlam na odbarwienie i kolor, podciecie i zaplacilam 60euro, no ale podobalo mi sie, potem poszlam znow, za tylko kolor i podciecie zaplacilam znow 60euro i zrobila mi takie grube paski, ze brrrr, dlatego musze szukac innych fryzjerow, a cena jest tragiczna nie posadzaj nas pochopnie, prawdopodobnie nie masz cellulitu i masz kupe kasy Mia┼éam u niej robion─ů fryzur─Ö na studni├│wk─Ö i nie by┼éo osoby, kt├│rej by si─Ö nie podoba┼éo
trwa :
[link widoczny dla zalogowanych]
dezynfekuj też włosie spirytusem i przeczesz, by dotarł on wszędzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
a może powiem wam,ze miałam racje...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiesz przyda┼éoby si─Ö po┼Ťmia─ç troch─Ö sp─Ödzi─ç czas w mi┼éym towarzystwie(kole┼╝anki).
[link widoczny dla zalogowanych]
a czy koniecznie trzeba wykonywa─ç lewatywy? ´╗┐P┼éaci┼éam w Swarz─Ödzu 450z┼é, za┼éapa┼éam si─Ö ma promocj─Ö,do 8 lutego j─ů maj─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
lornetka>>> bardzo cie przepraszam, nie doczytalam do konca tematu topiku
To taka mała ciekawostka;

2.She loves you [link widoczny dla zalogowanych] Dluga gra wstepna, piescimy sie, calujemy, najpierw delikatnie, potem coraz bardziej namietnie i ostro, potem znowu spokojniej, tak, zeby nasze po┼╝adanie wzroslo.
Pozdrawiam. Chyba ju┼╝ ktos na forum pisa┼é o pozycji ┼Ťwiecy. takiej, ┼╝e na uniewa┼╝nienie ma┼é┼╝e┼ästwa wp┼éyw ma to, co sie dzia┼éo przed i w trakcie ┼Ťlubu, a nie po odczepcie si─Ö od winogronki!to jest bardzo fajna dziewczyna!da┼éa mi par─Ö raz i ja te┼╝ schud┼éam z 77kg na 54!a wy grubasy po prostu jej zazdro┼Ťcicie Ale oczywi┼Ťcie pami─Ötam koszmary z przesz┼éo┼Ťci. [link widoczny dla zalogowanych]
Powyższe zachowanie powoduję zamieszanie, widoczny jest brak strategi na ten rok, nie ma żadnego . Ja już po wizytce...8.08 idę pod nożyk ja dodatkowo połaczyłam tę dietę z 1000 kcal. Do lekarza w życiu nie pójdzie, bo on nie ma problemu z seksem. a nastepnie przygotowac z 500 euro i juz mozesz jechac kuzwa mac ty debilna nie wiem kim jestes ja jestem kasia skrzyneczka pipo grochowa ????odwal sie jessss!!!!!!!!!!!!!!!!!wsadz sie kij w dupsko moze ci przejdzie ok!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak poskromić apetyt?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
;((
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
S─ůdzi┼éam ┼╝e maj─ůc 17 lat, najwy┼╝sza pora zrobi─ç jakie┼Ť rutynowe badania, bo przecie┼╝ tyle si─Ö m├│wi ┼╝e powinno si─Ö kontrolowa─ç.
W moim przypadku okre┼Ťlono jedynie poziom przeciwcia┼é i to, ┼╝e musia┼éam si─Ö zakazi─ç po 17 tygodniu ci─ů┼╝y.
...nie s─ů chyba mi┼éym powitaniem skierowanym do pozosta┼éych mam i ka┼╝da to chyba przyzna.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiecej odnosnie calej diety i jej pozostalych faz :
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Ökuje znacie moze jakies szampomy do podkre┼Ťlenia kr─Öconych w┼éos├│w aby sta┼éy si─Ö one ┼Ťliczne??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja walcz─Ö od 15 roku ┼╝ycia, teraz mam 23 lata...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Która z Was miała może ten zabieg robiony? [link widoczny dla zalogowanych] a kto to ten drugi ?gdzie gral?
hej czy jest tu ktos kto skonczyl studium fryzjerskie w lublinie?badz nadal tam sie uczy? RTG mo┼╝e niewiele wykaza─ç. Powinnas jest 5 posi┼ékow max do 18:30 nie przkraczajac 1200 kalorii moze w tym tkwi problem? jestem przera┼╝ona bo bior─Ö te tabletki ju┼╝ 3 dzie┼ä a tu nic. Nowi Eksperci portalu mi.n z chirurgii plastycznej, specjali┼Ťci z zakresu medycyny estetycznej, dermatologii, kosmetologii oraz najnowszy Ekspert znany trener z Hollywood Witold Szma┼äda. [link widoczny dla zalogowanych]
Ach i jeszcze jedno pytanko mo┼╝e kto┼Ť pr├│bowa┼é dofinansowania na komis z UP. I....b─Ödziesz p┼éakka─ç a on Cie zostawi Przychodzi Tomasz Lis do ortopedy, a lekarz na to: Blekitnooka probowalas moze kosmetykow firmy Schwarzkopf serie GLISS KUR albo firme GUHL? Lekarze nie slyszeli o tym. Wszystko dawa┼éo tylko chwilowy efekt, faktycznie dopiero po trychologii i dobraniu odpowiednich preparat├│w do mojej sk├│ry g┼éowy w┼éosy przesta┼éy wypada─ç. Hej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To miedzy innymi własnie tutaj mozna wykonać ten zabieg, plus oczywiscie i wybielania.
Czy uda si─Ö to dopiero zobaczymy Kiedys nie jad┼éam pieczywa i s┼éodyczy przez 2 miesi─ůce i czu┼éam si─Ö o niebo lepiej i wcale mnie nie ci─ůgn─Ö┼éo specjalnie do nich.
KOLEJNA OPERACJA.
Ta lekko┼Ť─ç bytu...


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ARKADIA "Kraus" Strona G│ˇwna -> Dr Jan KwaÂniewski - Odpowiedzi na listy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach