Forum ARKADIA ARKADIA "Kraus"
Pamitaj, leczc przyczyn choroby pozbywasz si jej raz na zawsze


to nie zajrzałabyś tutaj setunia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ARKADIA "Kraus" Strona Gwna -> Dr Jan Kwaniewski - Odpowiedzi na listy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Juukla
Szpik



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 747
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

 PostWysany: Nie 9:33, 23 Mar 2014    Temat postu: to nie zajrzałabyś tutaj setunia Back to top

aprpopo's moich włosów.. [link widoczny dla zalogowanych] goraco polecam.
[link widoczny dla zalogowanych]
A to pilowanie tez zabralo mi cale wieki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przetestowalam juz tyle diet, zawsze potem efekt jojo...chyba juz nic mi nie pomoze..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

... [link widoczny dla zalogowanych] W czasie kuracji oczyszczającej zaleca się spożywać warzywa ubogie w substancje odżywcze, takie jak:

Ubytek 14 kg i planuje jeszcze przynajmniej ok 20 kg zjechać do września, bo biorę ślub i chcę jakoś wyglądać . Natusia możesz pokazać fotki RTG jak wygladala Twoja noga w dniu zdjecia apratu? Co mam robić, zacząć od nowa, czy ćw3iczyć dalej, tak jak cwiczyłam? a wiem to bo uwielbiam malosolne ogórki i mam 3 słoje więc wytrwam Moze nie trafilam na dobry temat, ale wybaczcie jestem tu pierwszy raz... [link widoczny dla zalogowanych]
Gorzej z okiem niestety. naprawde zal mi was wszystkich ktorzy maja blizny mi tez siebie zal bo ja ja tez mam.Ale uwazam ze najgorsze jak sie ma blizne na twarzy bo w koncu twarz jest wizytowka czlowieka.Ja mam na twrzy dokladnie na podbrodku wszyscy z rodziny mowia mi ze tego nie widac ale ja wiem ze mowia mia tak tylko dlatego zebymi oszczedzic przykrosci.Nie jest latwo zyc jak sie ludzie natarczywie patrza na czlowieka.Blizne mam po wycieciu znamienia i myslalam ze bedzie mala ze bedzie bo cudow nie ma ale taka na 2 mm dlugosci i 3 cm szerokosci na ale rozeszla sie .Smarowalam roznymi masciami nawet chcialam sie zdecydowac na mikrodermabrazje ale Pani mi odradzila mowiac ze jeszcze sie nie pozamykaly naczynka.Trudno to zycie ale trzeba zyc dalej tez sie nie poddaje szukam ciagle w internecie cos skutecznego.Zyje nadzieja ze kiedys moze bedzie mozliwe skuteczne usuwanie tych okropienstw co byloby prawdziwa rewolucja w medycynie w koncu zyjemy juz w 21 wieku.Założe sie ze za granica to jest mozliwe tylko Polska ciagle do tylu we wszystkim,Np.w na wspolnej byla dziewczyna ktora miala blizny na twrzy a jej usuneli tak samo w tym filmie twarza w Twarz-gosciu mial na policzku .A wiem to tylko filmy w nich wszysko jest mozliwe.Pozdrawiam wzystkich jestem z Kraka i jak ktos bedzie wiedzial cos o jakis zabiegach to niech napisz .Blizna moja jest 1x4 cm-prawda katastrofa i to na twarzy w miejscu widocznym.Studiuje ale nie jest latwo papappaki solidaryzuje sie ze wszstkimi majacymi podobny problem!!! IgG - 177 Za mna juz - 10 kg,jeszcze 5 i koniec a startowalam z 60 kg/164cm chyba w carlo b kryzys bo znowu próbujecie zrobic sobie reklamę. W końcu tych Trade\'ów nie ma tak wiele w Polsce. wiecej, to gdzie je znależć?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mogę jedynie powiedzieć, że mam bardzo ładne wcięcie w talii, ale dla mnie.
[url=http://www.alongay.com/source-oo-68863.html#post121309]?source=oo [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ARKADIA "Kraus" Strona Gwna -> Dr Jan Kwaniewski - Odpowiedzi na listy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach